Located in: /DFN/game_elem/_item
Animation class that will be used to animate the creature when it holds the object in hand.
The possibilities are: sent, etc.).
1H : Valeur=“1H”
1H Sword : Valeur=“1HSW”
2H Sword : Valeur=“2HSW”
2H : Valeur=“2H”
2HLance : Valeur=“L2M”
Bow Rifle : Valeur=“BR”
Build : Valeur=“BU”
Cook : Valeur=“CO”
Cut : Valeur=“CU2”
Cut Up : Valeur=“CU1”
Dagger : Valeur=“D”
Dismember : Valeur=“DIS”
Fish : Valeur=“FI”
Gather : Valeur=“GA”
Grenade : Valeur=“GR”
Gun : Valeur=“G”
Hollow Out : Valeur=“HO”
Make Clothes : Valeur=“MCLO”
Make Tools : Valeur=“MTOO”
Mix : Valeur=“MIX”
Paint : Valeur=“PA”
Pickaxe : Valeur=“DIG”
Sharpen : Valeur=“SH”
Shield : Valeur=“S”
ShotGun : Valeur=“SG”
Gatling : Valeur=“SGGA”
Train (animal) : Valeur=“TR”
Train (strength) : Valeur=“TRSTR”