====== item_animset.typ ====== Located in: ''/DFN/game_elem/_item'' Animation class that will be used to animate the creature when it holds the object in hand. The possibilities are: sent, etc.). * **1H** : Valeur="1H" * **1H Sword** : Valeur="1HSW" * **2H Sword** : Valeur="2HSW" * **2H** : Valeur="2H" * **2HLance** : Valeur="L2M" * **Bow Rifle** : Valeur="BR" * **Build** : Valeur="BU" * **Cook** : Valeur="CO" * **Cut** : Valeur="CU2" * **Cut Up** : Valeur="CU1" * **Dagger** : Valeur="D" * **Dismember** : Valeur="DIS" * **Fish** : Valeur="FI" * **Gather** : Valeur="GA" * **Grenade** : Valeur="GR" * **Gun** : Valeur="G" * **Hollow Out** : Valeur="HO" * **Make Clothes** : Valeur="MCLO" * **Make Tools** : Valeur="MTOO" * **Mix** : Valeur="MIX" * **Paint** : Valeur="PA" * **Pickaxe** : Valeur="DIG" * **Sharpen** : Valeur="SH" * **Shield** : Valeur="S" * **ShotGun** : Valeur="SG" * **Gatling** : Valeur="SGGA" * **Train (animal)** : Valeur="TR" * **Train (strength)** : Valeur="TRSTR" {{tag>sitem typ anim}}